wtorek, 18 sierpnia 2015

I znowu od początku...czyli złamany paznokieć i efekty odżywki po miesiącu :)

Hej! Słuchajcie, miesiąc temu, dokładnie 14 lipca ZŁAMAŁAM PAZNOKIEĆ. Istna tragedia :D Wiem jak to brzmi ale jeśli zapuszczacie paznokcie tyle czasu i jakiś nagle Wam się złamie to doskonale wiecie o jakim bólu mówię :P Nie zrozumieją mnie osoby ze sztucznymi paznokciami. Wiem, że to tylko paznokcie ale to jest jedyna rzecz, która mi się u mnie podoba i o którą staram się dbać jak najlepiej a tu nagle to...


Już wcześniej paznokieć na kciuku mi się trochę naderwał ale go podklejałam, musiałam się stopniowo przygotować na to, że będę musiała ściąć wszystkie. No i gdy stało się to co widzicie na zdjęciu zdecydowałam się na ten straszny krok jakim jest ścięcie paznokci. Wyglądały one tak:


Bez paznokci czułam się dosłownie jak bez rąk! Nie umiałam napisać głupiego smsa przez to, że nie umiałam ocenić, nad którym klawiszem jest mój palec. Tak, głupie. Wiem :D

Nie ma co płakać, trzeba wziąć się do roboty. W ruch poszła odżywka Eveline 8w1. I w taki oto sposób moje paznokcie bardzo szybko odrosły (oczywiście nie do rozmiaru jaki miałam wcześniej ale wszystko w swoim czasie). Tutaj macie porównanie po miesięcznym stosowaniu odżywki:

PRZED:                  PO:


Jak widać paznokcie strasznie szybko urosły, zdjęcia "po" są dosłownie sprzed chwili :)
Za jakiś czas wrócę i pokażę dalsze efekty odżywki :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz