piątek, 28 sierpnia 2015

Kryptonim: Klan na drzewie!

Pójdę z duchem czasu dzisiejszego słownictwa i zacznę ten post słowami odnoszącymi się do tytułu, czyli "gimby nie znajo!" Mowa tu o bajce, którą oglądałam jeszcze parę lat temu, kiedy byłam młodsza. Nie wiem czy wiecie, jak nie wiecie to już mówię, że bardzo lubię malować na moich paznokciach postacie z bajek, w szczególności tych "starych" z Cartoon Network czy Fox Kids. Do rzeczy! Narysowałam sobie całą piątkę bohaterów, w każdym razie próbowałam. W nocy namalowałam tła na wszystkich paznokciach oraz numer 5 i 4, następna noc reszta. Skoro nie spałam o 2 w nocy to stwierdziłam, że się pobawię i coś stworzę. Łącznie zajęło mi to jakieś 3h. Jak wyszło? Oceńcie same :) Wiem, że muszę dużo ćwiczyć, bo numer 2 ma trochę za bardzo wyłupiaste oczy :D Trochę szkoda mi to zmywać ale chyba dzisiaj zacznę coś jeszcze tworzyć i zapewne znowu będzie to postać z bajki.


Aha.. i jeszcze jedno. Znacie jakiś dobry i sprawdzony preparat na skórki? Moje są tragiczne. Dajcie znać :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz