poniedziałek, 19 października 2015

Ombre Top Coat - czy to działa?

Byłam niedawno w Claire's i moja koleżanka zauważyła ciekawy top coat. Od razu go wzięłam żeby przetestować, bo bardzo lubię ombre na paznokciach :) Lakier wygląda tak:

Wybaczcie słabe zdjęcia. W każdym razie lakier kosztował 14,90 zł w Claire's. Ogólnie nie lubię kupować tam lakierów, bo są dosyć drogie w porównaniu do ich jakości ale tego nigdzie indziej nie widziałam. Wiem jedynie, że jest lakier do ombre z Catrice, jednak nadaje się od tylko do przyciemniania kolorów a mój jest rozjaśniający. Może najpierw pokażę Wam jak wygląda efekt:

Na kciuk nałożylam najpierw lakier z Golden Rose nr 103 a potem stopniowo go rozjaśniałam. Czy jestem zadowolona? Sama nie wiem. Na pewno nie kupiłabym go jeszcze raz. Nie jest zły, chociaż myślałam, że trochę inaczej działa. Aha i jeszcze jedno: nadaje się on tylko do nakładania na ciemniejsze kolory. Na tych jasnych po protu nic nie widać :) Działa on trochę jak zwykły biały lakier, którego trzeba nakładać pare warstw żeby cokolwiek było widać więc nie wiem czy jest sens kupować ten lakier. Powiem tak: tragedii nie ma ale moim zdaniem lepiej zrobić tradycyjne ombre :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz